5 Важни причини защо вашият бранд се нуждае от видео реклама

Запознайте се с основните аспекти по темата относно
най-продуктивното съдържание за
успешен маркетинг, а именно видео рекламата.

Рекламното видео спомага най-добре клиентите ви да се запознаят с вашия бранд. Той слага едно красиво лице на бизнеса и улеснява потребителя, като дава възможност да покажете най–добрите страни на продукта ви. Ще ви представим 5 причини защо вашия продукт се нуждае от видео реклама

1.Достигате до възможно най много потребители в социалните мрежи

Видеото е най-популярното и споделяно нещо в социалните медии. Ако видеото ви впечатли  аудиторията и отговаря на интересите и, ще бъде много споделяно и ще достигне до възможно най – много хора и ще увеличи интереса към бранда ви. С това ще подпомогне и органичното израстване на вашия сайт и вашите страници в социалните мрежи, като това ще повиши броя на реалните ви клиенти и продажби.

ph

2.Представяте възможно най много информация за много малък период от време

Видео клиповете се обработват от мозъка 60 хиляди пъти по – бързо от текст, освен това е и по – пасивно изживяване от четенето. Това води до получаване на повече информация, до емоционално възприемане, което е трудно възможно да се представи с написаните думи. Известен е израза „Една снимка струва колкото хиляди думи”.

 

3.Откроявате се сред вашите конкуренти.

Няма съмнение, че видео рекламата е най = важната част от маркетинга и става все по- ключова в наши дни. Представяме ви статистика от най-известните американски институти :

  • 90 % от потребителите в интернет споделят, че видео рекламата им помага да вземат решение да закупят дадена стока или услуга
  • Обявите на агенции за недвижими имоти, които използват видео реклама получават над четири пъти повече запитвания от останалите
  • Компаниите използващи видео съдържание увеличават с 41% трафика си в интернет в сравнение с тези, които не включват това в своите маркетингови стратегии
  • 95% от потребителите запаметяват информацията получена чрез видео, докато само 10% запомнят информацията получена в текстова формат
  • В световен мащаб 71% от фирмите планират увеличение на бюджета си за видео маркетинг.

4.По – добър рейтинг в Google

Според Cisco(американска транснационална компания) 82% от целия потребителски интернет трафик ще бъде от видео клипове до края на 2022г. Google показва, че предпочита сайтовете, които имат видео, особено тези, които използват Youtube, който Google притежава.

rrr

5.Потребителят прекарва повече време в сайта ви

Наблюдаването на интересно и запаметяващо видео кара вашата аудитория да иска да гледа и още, и още. Редовното публикуване на видео клипове във вашия уебсайт и на страниците ви в социалните мрежи засилва желанието на посетителя да гледа предлаганато от вас ежедневно. Според Hubspot(Американска компания на софтуер за маркетинг) 80% от потребителите споделят, че желаят да видят повече видео съдържание. Инвестирането във видео реклама ви се отплаща многократно и задържа аудиторията. Също помага за разрастването и разбира се с това увеличава вашите шансове за реализация на бранда ви.

Пазарът се развива с много бързи темпове и затова видео рекламата играе все по-голяма роля в маркетинговата стратегия. Ако преди видеото се възприемаше като лукс, то в наши дни е неoбходимост и най-бързия и пряк път клиентът да стигне до вашия бранд.